emiliestragiotti13

Kategori: Blogg

Skype :P

Heeeei <3 Sitter skyper med Frida og Tia (tialunde.blogg.no) kooos :* I dag vknet jeg 7:00, l bare i sengen til snn 8:25 eller noe fr jeg kom p jeg skulle p trening som begynner 9:00 :( Lp tok p noe treningsty, spiste frokost kastet p meg p sykkelen, sykklet alt jeg kunne ned p roingen :P Rode i 1 og 1/2 time, ca.5 km :O S var det bare sykkle hjem igjen :P Og bare s det er sakt, s kommer han ene som rode i OL fra Fana Roklubb (Nils Jacob Skulstad Hoff) <3Var jo et helt normalt bergens vr i dag alts regn<3 S kom Tia p besk, vi s p Frustrerte Fruer det er helt normalt selv om vi har sett alle episodene fra sesong 1-6 p under 1 mnde, s bare ta det fra starten igjen :P

Tia (tialunde.blogg.no) <3

Fana Roklubb <3

Nils Jacob er han som sitter jubler :P <3

Vel det var alt for i dag <3 :*

-Blogges skjnninger

I det siste :)

Hei <3 har ikke gjort s mye men fant noen bilder, noen nye og noen gamle <3 hper dere liker de!! :D

Kiss :*

Meg, Andrian og Robert i LA <3

Jeg er hun med rosa t skjorte, bilde er tatt fra rocampen i sommer <3

Meg og Tia (tialunde.blogg.no) foran storetveit (der vi gr p skole n) fr sommer ferien <3

Meg <3

Meg, bilde tatt fr sommerferien <3

Det var egentlig alt :P

Hei :*

sorry for lite blogging har hat s mye gjre... vel vi begynte p skolen p Onsdag, har den beste klassen 8C <3 nr vi var ferdig p skolen gikk meg, Anna og Tia (tialunde.blogg.no) hjem til meg bakte cupcakes, sykt kos <3 vi fikk ogs lekse til Fredagen :( skulle skrive et brev til lrerene vres... p Fredag hadde vi Spansk, KUH, Englesk og samf... lrte si hei, jeg heter Emilie og er fra Minde skole, hva heter du? p Spansk ;) i KUH laget vi tresleiver som vi fr karakter p :( i Engelsken l vi bare bind p bkene, og i samf gjorde vi ikke s mye... p lrdag dro jeg til Fredrikstad, kusinen min giftet seg <3 den eldste broren min Robert fikk ikke kofferten for den ble skjeket inn for sent men alle vi andre fikk vres, s han hadde ikke noe ha p seg i bryllupe untat det han gikk i :P men den kom sener p kvelden, litt snn ut p kvelden fikk jeg veldig vondt i magen, nr vi skulle spise kake s spydde jeg rett forann kakene... (tror de fleste mast litt lysten p kake) det var veldig pinlig :P helt p slutten av kvelden var det fyrverkeri, det var kjpt i Kina s var skikkelig stilig!! :D p Sndag dro vi hjem, Robert var helt sikker p at kofferten ikke skulle komme med et annet fly s tok den som hndbagasje :D i dag begynte vi seint :) og dagen i dag har vi hat musikk, gym, naturfag og matte... i musikken danset vi, og i gymen lp vi rundt halve storetveitmarken. i naturfag skulle vi finne dyr s var vi tok vann og noe gress i et glass eller noe og snn skal det vre i en uke :P i matten hadde vi prve :(

meg Tia <3

meg, Helen og Mariell (kusiner) kjedet oss p hotellet :P

etter at jeg kom hjem <3

nye personlig rekord i Tempel Run <3

sorry har ingnen bilder fra bryllupet men kommer kanskje noen i lpet av uken kommer ogs noen fra USA turen <3 <3

Sommeren snart over :(

Hei <3 s er sommeren snart over!!!:((( det har bare gtt alt for fort :((( har IKKE noe lyst til begynne p skole i gjenn, men p en mte gleder jeg meg siden jeg begynner p nye skole :P sommeren i r har bare vrt helt utrolig chill <3 denne uken har jeg vrt p rocamp, utrolig gy!!! p lrdag skal jeg i bryllup til kusinen min, gleder meg ;D fr vi dro til USA kastet jeg en delllllll klr, n er det like fullt som det var fr vi dro :P

her noen bilder fra ferien <3

et fly for mye for pappsen!!

middel of nowhere :P

i bilen p vei til LA <3

Robert hadde fest i bilen p vei til San Fransico :P

Robert masserer mamma ved bassenget i San Fransico :D

meg og Tia <3

Fetteren min ville vre Kaptein Sabeltann <3

vel sommeren kom til Bergen til slutt, fr nytte det mens man kan <3

Hei :*

Hei dere er ikke lenge til jeg kommer hjem n!!! har kost meg sykt mye <3 kom til New York i dag! har vrt litt tragedie her ogs... nr vi var i Hover Dam i Las Vegas s vi en man ta sitt egent liv var sykt ekelt, han hoppet fra en 300 meters hy bro!! og nr vi var i San Fracisco s var det premiere p "The Dark Night Rises" kom det en gal man inn i kinoen og drepte 12 mennesker fra alderen 6-52 r!!!! sykt trist :'( men har skjedd mye bra ogs :D har blitt sykt brun og har sett mye nytt, har ogs shoppet en del <3 hotell rommet her i New York har vi blitt oppgradert til svite <3 sykt digg jeg har mitt egent rom, Robert og Adrian (brdrene mine) m dele dobbel seng :P

Savner verdens beste Tia (tialunde.blogg.no)

Utsikt fra hotellet i San Francisco <3

rets ferie!!

Hei <3 tenkte jeg skulle fortele hvor jeg skal i ferien <3 i morgen tidlig drar vi til Las Vegas skal vre der i 5 dager, s skal vi kjre med bli til Los Angeles og er der i 5 dager, og s drar vi til San Francisco med bil og blir der i 5 dager, s flyr vi til New York og er der i 5 dager <3 nr jeg kommer hjem er det 1-2 uker til det er rocamp, med beste folka Tia, Henrik, Tord og Henrik <3 gleder meg sykt!!!

Meg og Anna &lt;3

Hei <3 I dag har meg og Anna vrt badet i os badet <3 Vi tok en snn sklie der vi bare kunne vre en om gangen, men vi tok den sammen fikk kjeft 2-3 ganger :P Ellers har jeg ikke gjort noe annet.... Skal pakke til USA turen litt senere i dag, gleder meg sykt <3

-blogges

Velkommen til min blogg!

Dette er den frste posten p min nye blogg ;)

Hei og velkommen til emilistragiotti13. Jeg blogger om min hverdag, og du er velkommen til legge igjen en kommentar!